گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه سمنان همزمان با فجر 45

با حضور جمعی از مسئولان ، اعضای هیات علمی ، دانشجویان و یاوران علمی، مزار سه شهید گمنام آرمیده در دانشگاه سمنان عطر افشانی و گلباران و دانشگاهیان این دانشگاه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آرمانهای والای شهدا عهدی دوباره بستند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم با اشاره به در پیش بودن دو آزمون بزرگ سیاسی در کشور گفت : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند به نوعی حق و تکلیف است که  با شرکت پر شور در این رویداد پیش رو باید آنها را ادا کرد .

حجت الاسلام  ذوالفقاری لقب با بیان اینکه پیگیری کارهای اجرایی یکی از وظایف نمایندگان است افزود : تاثیر گذاری نمایندگان در دستگاه های اجرایی و شهر بسیار مهم و زیاد است بنابراین دو اصل شرکت در انتخابات و نیز انتخاب فرد اصلح از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند .

دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخابات 11 اسفند را یادآور شد و گفت : با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در واقع به تثبیت نظام رای خواهیم داد .

وی آغاز ترم جدید از امروز چهادهم بهمن را یادآور شد و گفت : نیروهای کاری آینده از همین کلاسهای درس در دانشگاه ها تامین می شود، بنابراین وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد .

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

فیلم ها