به مناسبت انتخابات 11 اسفند ؛

گرمای انتخاباتی در سرمای زمستانی / اجرای بیش از 25 عنوان برنامه انتخاباتی در دانشگاه سمنان

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از 25 عنوان برنامه با موضوع انتخابات با حضور فعال دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان برگزار و یا در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : به منظور داغ شدن تنور انتخاباتی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در 11 اسفند 1402 برنامه های مختلفی در قالب کرسی های آزاداندیشی، مناظره، تریبون آزاد، سخنرانی و مسابقه در دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.

دکتر اشکان جبلی جوان  با اشاره به اقدامات و برنامه های این دانشگاه برای انتخابات و تشویق به مشارکت دانشگاهیان گفت: برنامه های انتخاباتی دانشگاه سمنان عموماً با محوریت تشکل های دانشجویی برگزار می شود.

دکتر  جبلی جوان با اشاره به نقش دانشگاه ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اظهار داشت: پای کار آمدن جوانان فعال در تشکل ها و محوریت آنها در برنامه های انتخاباتی در محیط های علمی می تواند شور انتخاباتی، نشاط سیاسی و اجتماعی را در دانشگاه ها و جامعه افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از موضوعات برگزاری کرسی های آزاداندیشی، مناظره، تریبون آزاد و گفت وگو و پرسش و پاسخ در فضای دانشگاه است افزود: این معاونت با همکاری سایر واحد های دانشگاه از جمله معاونت  آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اساتید و اعضای  هیأت علمی گروه آموزشی معارف اسلامی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سعی نموده است فضا را برای فعالیت های فرهنگی و سیاسی دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور و تاثیر گذار در جامعه مهیا نماید .

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : در همین راستا سعی شده است با فراهم آوردن زمینه حضور کاندیداها و نمایندگان گروه های مختلف سیاسی در دانشگاه و گفت وگو با دانشجویان و پاسخ به سوالات آنان ،نشاط سیاسی و اجتماعی در دانشگاه تقویت و در نتیجه شاهد حضور گسترده و پر شور مردم و قشر دانشگاهی در انتخابات پیش رو باشیم.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -