پیام رئیس دانشگاه سمنان بمناسبت آغاز چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه سمنان در پیامی آغاز دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛در متن پیام دکتر سیف الله سعدالدین آمده است ؛

۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، دمیدن خورشید استقلال و آزادی و به تعبیر امام خامنه ای مدظله‌العالی «روز شروع قدرت اسلام است و مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ما که گذشته را از آینده جدا کرده است.»، دهه فجر سرآغاز استقرار نظامی مردمی و مردم سالار است که با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و پشتوانه خون شهدا به بار نشست.
 امروز که در آستانه چهل و پنجمین سال حیات پربرکت انقلاب اسلامی، شاهد به ثمر نشستن بذرهای علم و فناوری هستیم، همدلانه با رهنمودهای رهبر فرزانه امت در مسیر گام دوم انقلاب گام برخواهیم داشت تا به قله های پیشرفت و ترقی دست یابیم.
جامعه دانشگاهی با درک شرایط موجود و با تجدید پیمان با امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به وظیفه ملی خود در انتخابات پیش رو عمل خواهد نمود تا درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز پر بار تر شود .
اینجانب با یادآوری روزهای به یادماندنی دهه فجر انقلاب اسلامی، به دانشجویان، استادان و یاوران علمی این ایام الله را تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال آرزوی بهروزی و سعادت قشر فرهیخته دانشگاهی و ملت شریف ایران دارم.

 


با احترام
 سیف الله سعدالدین
رئیس دانشگاه سمنان

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی