پایان سومین دوره رویداد استارتاپی جهش در دانشگاه سمنان

رویداد استارتاپی جهش با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و با استقبال بی نظیر دانشجویان، اعضای هیات علمی دانشگاه و صنعتگران به میزبانی دانشگاه سمنان به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این رویداد  در سه محور هوش مصنوعی در صنعت، انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد پایش انرژی و آب و اتصال و ارتباط بین فناوری و صنعت برگزار شد .

دکتر میثم مدرسی با بیان اینکه  در مجموع 63 ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شد افزود : در پایان و پس از داوری ها 16 ایده برگزیده و از جوایز این رویداد بهره مند شدند.

وی تاکید کرد : برگزاری این استارتاپ ها به تقویت ارتباط با صنعت کمک می کند و باعث  توجه بیش از پیش دانشجویان به زمینه ها و پتانسیل های موجود جهت تقویت این ارتباط می شود .

دکتر مهران رجبی زرگرآبادی مدیر کمیته اجرایی استارتاپ گفت : مشارکت دانشجویان در برطرف نمودن چالش های صنعت از مزایای برگزاری این گونه رویدادها است.

 مهندس رحمانیان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان نیز با اشاره به فرصت های پیش رو در صنعت برای مشارکت دانشجویان و قشر دانشگاهی خاطر نشان کرد :صنعت در زمینه های مختلف به حضور دانشجویان نیازمند است.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -