نحوه فعالیت دانشگاه سمنان از روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۳ تا پایان هفته جاری

 به اطلاع تمام استادان، دانشجویان و کارکنان محترم می‌رساند که با توجه به برودت هوا و مطابق با هماهنگی صورت گرفته با استانداری و فرمانداری شهرستان و بر اساس مصوبه هئیت رئیسه دانشگاه و نظر به تلاش برای مدیریت انرژی، تمام کلاس های دانشگاه از روز دوشنبه ششم اسفند تا پایان هفته بصورت مجازی و در بستر سامانه امید دانشگاه در آدرس
My.Semnan.ac.ir
برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است فعالیت تمام همکاران اداری در تمام قسمت‌های دانشگاه نیز از روز دوشنبه ۶ اسفند ماه تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری خواهد بود.
بر همین اساس همکاران محترم اداری لازم است در ایام دورکاری، تلفن‌ داخلی خود را طبق راهنمای اعلام شده از سوی حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه به شماره تلفن همراه خود برای پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع تلفنی، تنظیم نمایند.

همچنین، جلسات دفاع از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، پیشنهاد پژوهشی ( پروپوزال) و رساله های دکتری مطابق زمانبندی‌های قبلی اعلام شده بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است به منظور کمک به تامین پایدار انرژی در سراسر کشور، ضوابط الگوی مصرف انرژی مطابق اطلاعیه های صادره از طرف استانداری سمنان انجام می شود.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*