رونمایی از دو محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نمایشگاه روایت پیشرفت

به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با آغاز به کار نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب‌وکار استان سمنان با عنوان روایت پیشرفت از دو محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد .

 به گزارش روابط عمومی  دانشگاه سمنان،داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت:محصول شرکت گسترش پردازش‌های نوین با عنوان «سامانه یاد پرداز» و محصول شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دارا با عنوان «آلومینا سیلیکات متخلخل» دو محصولی بودند که با حضور استاندار سمنان، معاون اقتصادی استاندار و فرماندار سمنان در این نمایشگاه رونمایی شدند .

داوود مداح افزود : پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان  با ۱۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان، پرقدرت و توانمند در این نمایشگاه حضور یافت و  ۴ محصول جدید شرکت‌های فناور برای رونمایی در نمایشگاه آمادگی داشتند که فرصت رونمایی دو محصول فراهم شد .

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به پویایی غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی اتوماسیون مقدماتی برای شرکت های صنعتی در ایام برگزاری  نمایشگاه و نیز انجام فعالیت فناورانه سوخت چرم توسط شرکت خلاق ادیم کارا آترین در حضور علاقمندان به این صنعت و هنر از جمله فعالیت های شرکتهای غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است .

داود مداح با بیان اینکه فضای اختصاص داده شده در این نمایشگاه به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اندک بود گفت: بسیاری از فناوران توانمند و علاقمند ، موفق به حضور و ارائه دستاوردهای  دستاوردهای خود نشدند.

وی خواستار افزایش فضای اختصاصی در دوره‌های بعدی با توجه به ظرفیت ویژه این پارک علم و فناوری و دستاوردهای آن شد ، تا جوانان خلاق ، توانمند و خوش‌فکر فناور به ارائه محصولات خود بپردازند .

یادآوری می شود ؛ غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، برای نخستین بار ساختار زیست‌بوم فناوری، نوآوری و دانش بنیان سمنان را با حضور 18 نهاد، سازمان، دانشگاه و بانک در این نمایشگاه نمایه کرده است.

این نمایشگاه به مدت سه روز (تا 16 بهمن ) صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان دایر است.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -