دعوت رئیس دانشگاه سمنان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم و دانشگاهیان به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، شهادت ۷ مستشار ایرانی حاضر در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ متن پیام رئیس دانشگاه سمنان به این شرح است ؛

در آستانه روز جهانی قدس، بار دیگر دست جنایتکار رژیم سخیف و جعلی، به خون پاک و مطهر فرزندان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب آغشته شد. در جنایت هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از پاک نهاد ترین فرزندان ایران اسلامی، عارفانه و عاشقانه به دیدار معبود و امام شهدا شتافتند.

اینجانب شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی و شهید امان‌اللهی، شهید جلالتی، شهید صداقت، شهید آقابابایی و شهید روزبهانی را به محضر شریف مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم.

اضمحلال فوری و سقوط رژیم منحوس که وعده رهبر فرزانه انقلاب است، از برکات خون شهدا خواهد بود. به این وسیله از همه دانشگاهیان و همشهریان عزیز دعوت می کنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود را از این حرکت سخیف رژیم زبون اعلام کنند و مجددا همبستگی خود با مردم فلسطین و کودکان مظلوم غزه را به جهانیان نشان دهند.

"و سیعلم الّذین ظلموا أی منقلبٍ ینقلبون"

 

دکتر سیف الله سعدالدین

رئیس دانشگاه سمنان

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی