برگزاری دو رویداد کارآفرینانه در دانشگاه سمنان

به همت مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان دو رویداد کارآفرینانه در قالب برگزاری یک همایش و یک نشست با حضور دانشجویان و اهالی صنعت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : در راستای رویداد استارتاپی جهش ، دو رویداد کارآفرینانه "همایش اصول و مبانی کوچینگ برای مدیران شرکت ها" و "نشست بایدها و نبایدهای راه اندازی کسب و کار دانش بنیان" با حضور دانشجویان و اهالی صنعت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد .

دکتر میثم مدرسی افزود : در همایش اصول و مبانی کوچینگ که در قالب کارگاه  برگزار شد مفهوم کوچینگ، ضرورت ها، مزایا، تجربه های موفق و شایستگی های کوچینگ مورد بحث قرار گرفت و با پرسش و پاسخ و مشارکت دانشجویان و مخاطبان شرکت کننده در رویداد همراه بود .

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان برگزاری نشست بایدها و نبایدهای راه اندازی کسب و کار دانش بنیان را از دیگر برنامه های برگزار شده در این راستا عنوان کرد و افزود : در این نشست که زوج دانشگاهی، توانمند و کارآفرین،  دکتر مریم دارائی و  مهندس حامد محمودی بنیان گذاران شرکت دانش بنیان نانوترکیب سمن دارا در آن حضور داشتند با استقبال دانشجویان و کارکنان دانشگاه همراه شد.

دکتر مدرسی خاطر نشان کرد : در این رویداد در قالب یک پنل تخصصی، تجربیات کارآفرینان مدعو در حوزه های کسب و کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دانشجویان از تجربیات ارزشمند کارآفرینان بهره مند شدند تا بتوانند ضمن هدفگذاری صحیح مسیر توسعه فردی، در مسیر تحقق رویاهای کارآفرینانه خود قدم بردارند و با مشکلات و شکست های پیش رو به بهترین نحو مواجه شوند.

 پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این رویداد ها بود .

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -