برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در دانشگاه سمنان

به مناسبت هفته جوان و اعیاد شعبانیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین با همکاری سازمان ملی ورزش و جوانان استان و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در سالن همایش های شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه سمنان گفت :  این برنامه‌ برنامه با هدف ایجاد نشاط، هویت بخشی به جوانان، ایجاد بستری برای مانور ویژه ملی برای جوانان و نقش آفرینی موثر  برگزار شد .

دکتر اشکان جبلی جوان افزود :  این جشنواره توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی و به همت  اداره مشاوره و سبک زندگی دانشگاه سمنان  با حضور مسئولین و دانشجویان، اساتید و کارمندان و خانواده آنان برگزار شد.

رئیس دانشگاه سمنان در این مراسم  به ایجاد بستر و فرصت مناسب برای رشد و تعالی فعالیتهای علمی و اثربخش جوانان در راستای مشارکت فعال تر آنان در تحقق سند راهبردی دانشگاه، اشاره کرد و گفت : حمایت پژوهشی از استادیاران جوان  از برنامه های دانشگاه سمنان در این راستا است .

دکتر سیف الله سعدالدین با بیان اینکه دانشگاه به عنوان مرکز تولید علم و ارزش، بر فردی ترین تا جمعی ترین رفتار دانشجویان تاثیر می گذارد بر لزوم شرکت جوانان  در انتخابات مجلس تاکید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است، تصریح کرد: جوانان برتر در ۱۰ رشته اعم قرآن و خادم اهل بیت ، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگرهای فعال رسانه و فضای مجازی، کارآفرینی دانش‌بنیان، ورزش ، فعال اجتماعی و فعال جهادی انتخاب شدند.

علوی گفت : در این جشنواره ۵۰ کارمند جوان دستگاههای اجرایی و دانشگاههای  استان و  ۲۰ جوان برتر و نخبه  تقدیر شدند.

به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در بین حضار مسابقه برگزار شد و به ۵ نفر جوایز نفیس اهداء شد.

قرعه کشی ۲۰ میلیون تومانی و حضور خواننده جوان کشوری از دیگر بخش های این جشنواره بود.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -