برگزاری اولین بوت کمپ تخصصی کاربردی هوش مصنوعی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

اولین بوت کمپ تخصصی کاربردی هوش مصنوعی با همکاری شرکت فناور فهیم یاورتن در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر امین جانقربانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: در این بوت کمپ ۳ روزه شرکت کنندگان با مباحث عمومی هوش مصنوعی و مفاهیم پایه یادگیری ماشین آشنا  و ضمن شرکت در کارگاه های کدنویسی تخصصی ، در پایان  ۱۵ تیم دو و سه نفره بر روی مجموعه داده آزمون به رقابت پرداختند.

دکتر جانقربانی افزود : یادگیری ماشین در صنایع مختلف از پزشکی تا خودروسازی، بازاریابی، مالی و بسیاری صنایع دیگر به کار گرفته می‌شود و با استفاده از آن سیستم‌های هوشمند و خودکار، قابل ساخت و به کار گرفته می‌شوند که به حل مسائل پیچیده و بهبود عملکرد در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند.
معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: دکتر فرزین یغمایی دانشیار و دکترای هوش مصنوعی دانشگاه سمنان، دکتر علیرضا نعیمی صدیق استاد یار و دکترای هوش مصنوعی دانشگاه سمنان،مهندس سجاد یزدان پرست مدیر تیم داده در مستر بلیط، مهندس مهدی موسی سمنانی از شرکت فهیم یاورتن سخنرانان این بوت کمپ ۳ روزه بودند.
شرکت فناور فهیم یاور تن مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در حوزه توسعه و طراحی نرم افزارهای سازمانی و اتوماسیون های صنعتی و همچنین هوش مصنوعی با رویکردهای صنعتی و آموزشی فعال بوده و بعد از برگزاری دوره های مختلف در حوزه برنامه نویسی و هوش مصنوعی اقدام به برگزاری این بوت کمپ نموده است.
رضا واحدی مدیر عامل این شرکت، افزود: شرکت فهیم یاورتن در نظر دارد در سال آینده به صورت جدی تر و تخصصی تر در حوزه برگزاری دوره های آموزشی وارد شده و در این مسیر از همراهی اساتید دانشگاه سمنان و شرکت های مطرح کشور نیز بهره خواهد برد.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -