برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت و بزرگداشت روز مهندس در دانشگاه سمنان

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت و بزرگداشت مراسم روز مهندس در دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر اجرایی جشنواره دانشگاهی حرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره در ۱۶ بخش رقابتی و در ۶ گروه برگزارشد.
علیرضا جراح گفت: ۳۹ اثر در ۱۶ محور رقابتی مورد بررسی داوران جشنواره قرار گرفت.
وی گفت: آثار برگزیده در گروه‌های فنی مهندسی ، کشاورزی ، دامپزشکی و علوم انسانی بود.
به گفته دبیر اجرایی این جشنواره همچنین در این مراسم از ۱۳ انجمن علمی دانشجویی که حائز رتبه برگزیده و شایسته تقدیر بودند هم تجلیل میشود.
وی ایجاد شور و اشتیاق برای انجمن‌های علمی و فعالیت و عضویت دانشجویان در انجمن‌های دانشگاه را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

در این مراسم از یاسمن گنجی‌نیا، کارشناس برگزیده کشور و انجمن‌های علمی برگزیده از جمله انجمن علمی مهندسی برق به دبیری علیرضا جراح، مهندسی عمران به دبیری صبا طیبی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی به دبیری مبینا بنددار، کارآفرینی به دبیری شهاب امیری، علوم و مهندسی صنایع غذایی به دبیری محمد حسین عبدلی و دکتری دامپزشکی به دبیری محمد پارسا توکلی در پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت و همچنین صاحبین اختراع حائز رتبه، دکتر بهنام احمدنژاد، دکتر نیما امجدی، دکتر ایمان غریب‌شاهیان، دکتر علی اصغر اروجی، دکتر ابراهیم امامی، دکتر علی خیرالدین و دکتر امید رضایی‌فر در دو جشنواره مذکور تقدیر شد.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی