بررسی پرونده های بازدید شده از مراکز آموزش عالی استان در هیات ناتک

در پنجاه و چهارمین جلسه هیات ناتک استان که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد ، پرونده 13 مرکز آموزش عالی استان بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان؛ دکتر عظیم الله زارعی دبیر هیات نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان گفت : از ابتدای مهر امسال تاکنون ۳۰ بازدید از مراکز آموزش عالی در سطح استان انجام شده که در این جلسه پرونده 13مرکز بررسی شد .

دکتر زارعی افزود : در این جلسه گزارش بازدید شش مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان شامل سمنان، شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، مهدیشهر و ایوانکی  از سوی اعضای هیات ناتک و با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان بررسی شد .

همچنین در این جلسه گزارش بازدید هفت مرکز علمی کاربردی بررسی شد .

دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان و رئیس  هیات ناتک استان در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت : دانشگاه سمنان در روز های اخیر پروفسور هرمزی ، یکی از استوانه های علمی خود را از دست داد و از این بابت بسیار متاثر هستیم و فقدان این استاد فرهیخته برای جامعه علمی این دانشگاه غیر قابل جبران است . در این جلسه اعضا بر ادامه فعالیت یکی از مراکز علمی - کاربردی در شرق استان با توجه به بازدهی بالا و کمک به ایجاد اشتغال در منطقه بیارجمند به شرط رفع موارد مطرح شده از سوی هیات نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تاکید شد .

همچنین اعضای حاضر در این جلسه برای فراهم کردن شرایط لازم برای فعالیت مجدد مرکز علمی کاربردی هنر آفرین پویان در زمینه هنری که یکی از پنج مرکز علمی کاربردی در این زمینه در کشور است با پشتیبانی دانشگاه سمنان و همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان موافقت کردند .

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -