آئین بزرگداشت دکتر فرشاد ورامینیان استاد نمونه کشوری دانشگاه سمنان برگزار شد

در مراسمی با حضور هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان آئین بزرگداشت دکتر فرشاد ورامینیان استاد نمونه کشوری و معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان در این آئین به ویژگی های اخلاقی دکتر ورامینیان اشاره کرد و گفت : وی فردی صبور ، مدیر و مدبر هستند که در نهایت آرامش به بیان ایده ها و طرح های نو آن هم با مطالعه می پردازند .

دکتر سیف الله سعدالدین همچنین از دکتر ورامینیان به عنوان فردی موفق در زمینه علمی برشمرد و افزود : از همان دوران دانش آموزی نام دکتر فرشاد ورامینیان به واسطه موفقیت در درس در شهر سمنان شهره بود و این موفقیت همچنان ادامه دارد .

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه رشته های تحصیلی این دانشگاه از بدو تاسیس از چهار رشته کاردانی در حال حاضر به بیش از 250 رشته رسیده است گفت : هم اکنون دانشگاه سمنان با تلاش اعضای هیات علمی ، دانشجویان و یاوران علمی به جایگاه مطلوبی در سطح ملی و بین المللی رسیده است .

دکتر سعدالدین توسعه جامع دانش بنیان دانشگاه سمنان را از اهداف این دانشگاه برشمرد و افزود :  افزایش بهره وری ، جذب حداکثری دانشجویان ، توسعه رشته های بین رشته ای در حد نیاز ، جذب حداکثری دانشجویان بین المللی ، ارتقای سطح کیفیت آموزشی و تعریف جلسات اتاق فکر از مواردی است که در دانشگاه سمنان دنبال می شود .

رئیس دانشگاه سمنان همچنین بر طراحی روشها و سیستم های نوین در راستای بهره وری آموزشی ، تغییر سرفصل ها و فعالیت بیش از پیش هیات ممیزه ، جذب اعضای هیات علمی نخبه و توانمند ، مهارت افزایی دانشجویان و بورس صنعت از جمله مواردی است که باید با کمک معاونت آموزشی دانشگاه پیگیری شود .

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان نیز در این آئین با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور اظهار امیدواری کرد : با یک حرکت جمعی انتخاباتی باشکوه را رقم خواهیم زد .

دکتر فرشاد ورامینیان عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز در این آئین ضمن قدر دانی از همکاری تمامی اعضای هیات علمی و یاوران علمی خصوصا کارکنان حوزه معاونت آموزشی در مدت فعالیتش در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، به برخی دستاوردهای این معاونت اشاره کرد و گفت : یکی از دستاوردهای مهم، مهیا نمودن زمینه آموزش غیر حضوری در دوران همه گیری کرونا بود که خوشبختانه با تلاش همکاران ، تمامی کلاسهای درس تئوری و عملی و حتی دفاع از پایان نامه ها نیز در این دوران به صورت مجازی با موفقیت انجام و به عنوان نمونه در کشور معرفی شدیم .

وی راه اندازی سیستم واکسیناسیون کرونا را از دیگر دستاوردها  دوران سخت کرونا اعلام کرد و افزود : دیجیتال شدن پرونده های دانشجویان ، راه اندازی بخش آموزشهای آزاد و اجرای طرح های مختلف در راستای ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه ار از جمله اقدامات انجام شده است .

در این آئین دکتر رفعی معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیران حوزه معاونت آموزشی نیز در وصف ویژگی های اخلاقی و کاری دکتر ورامینان به سخنرانی پرداختند .

در پایان این آئین از خدمات دکتر ورامینیان در دانشگاه سمنان از سوی مدیران و روسای دانشکده ها و واحد های مختلف قدر دانی شد .

قدر دانی از معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از ابتدا تا کنون نیز از دیگر بخش های این آئین بود .

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -