رئیس دانشگاه سمنان :

رشته شیمی پیشران و در خط مقدم دستاوردهای علمی و پژوهشی است

رئیس دانشگاه سمنان در آئین افتتاحیه هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران در دانشگاه سمنان با اشاره به اهمیت علم شیمی در زندگی روزمره گفت : سلامت و کیفیت محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره ، دستاوردهای پژوهشی در حوزه شیمی کاربردی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان گفت : ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی از اهداف برگزاری این همایش است و دستاوردهایی که در صنعت کاربرد دارد در این کنفرانس ارائه خواهد شد .

دکتر سعدالدین با بیان اینکه شیمی کاربردی در زندگی روزمره بسیار مورد کاربرد است که از جمله آنها می توان به نمک اشاره کرد افزود : سلامت و کیفیت این محصولات دستاوردهای پژوهشی در حوزه شیمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه سمنان گفت : دانشگاه سمنان مفتخر است میزبانی هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران را داراد و اساتید دانشگاه ها و پژوهشگران و فناوران از سراسر ایران ، دستاوردها و مقالات علمی خود را به این کنفرانس ارسال کرده اند .

دکتر سیف الله سعدالدین افزود : صاحبان صنایع در زمان ارائه مقالات حضور دارند و درباره کابردی کردن پژوهش ها گفتگو می کنند و این مقالات از طریق سایت ها ارائه می شود و پژوهشگران می توانند از این مقالات استفاده نمایند .

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه دانشکده های شیمی در سراسر کشور پیشران و در خط مقدم دستاوردهای علمی و پژوهشی هستند اظهار داشت :  دانشکده شیمی دانشگاه سمنان دارای 13 عضو هیات علمی است که همه آنها دارای مرتبه استاد و دانشیاری هستند و یک از نفر از پژوهشگران این دانشکده در سالهای گذشته جزء دانشمندان یک دهم درصد برتر دنیا بوده و علاوه بر آن دارای پژوهشگران یک درصد برتر و نیز دو درصد برتر در سطح دنیاست و دارای ظرفیت و پتانسیل و استعداد بالایی برای پیشرفت در عرصه علمی است .

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*