پایان نامه دانشجوی دانشگاه سمنان عنوان پروژه کارشناسی برتر را از آن خود کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان گفت : پایان نامه دانشجوی دانشگاه سمنان عنوان پروژه کارشناسی برتر کشور از سوی انجمن مهندسان مکانیک ایران را کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر محمد آزادی با اعلام این خبر گفت : پایان نامه کارشناسی امیر احمد قدس دانشجوی مهندسی مکانیک با عنوان «طراحی و ساخت مکانیک ارابه فرود (landing Gear) برای کوادروتورها جهت نشست و برخاست بر سطوح شیب دار » با راهنمایی دکتر امین نیکوبین و دکتر محمد حسین خالصی به عنوان پروژه کارشناسی برتر از طرف انجمن مهندسان مکانیک ایران درسال 1402، انتخاب شد .

دکتر آزادی افزود : مراسم تقدیر در در دانشگاه صنعتی اراک و در آیین افتتاحیه سی و دومین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت و معدن و تجارت و رییس انجمن مهندسان مکانیک ایران برگزار شد .

معاون پژوهش و فناوری دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان یکی از دانشکده های شناخته شده و شاخص در سطح ملی و بین المللی است که حدود 1000 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا در آن مشغول به تحصیل هستند .

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -