کسب دو عنوان نمونه به همت فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سی و پنجمین جشنواره امتنان

در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، فناوران پارک علم و فناوری موفق به کسب دو عنوان گروه کار نمونه استان در بخش کشاورزی و گروه کار نمونه بخش خدمات شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، سی و‌‌ پنجمین جشنواره امتنان با هدف شناسایی نخبگان عرصه کار و تولید، کارگران و گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار شد که فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به کسب دو عنوان گروه کار نمونه استان در بخش کشاورزی و گروه کار نمونه در بخش خدمات شدند.

دکتر امین جانقربانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره شرکت پویان صنعت قومس به مدیریت محسن صابریان، که در زمینه «تولید سیستم های هشدار دهنده پارامترهای محیطی از طریق تلفن همراه و وب» در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان فعالیت می کند عنوان برتر گروه کار نمونه در بخش خدمات را کسب کرد .
دکتر امین جانقربانی ادامه داد: شرکت نیاکان سنگسر به مدیریت احمد اسلامیان نیز از شرکت های فعال در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان که در در زمینه «تولید کودهای معدنی NPK» فعالیت دارد، در این دوره از جشنواره، موفق به کسب عنوان رتبه برتر گروه کار نمونه استان در بخش کشاورزی شد. 

 این جشنواره هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -