قدر دانی از عوامل تاثیرگذار در دریافت سند مالکیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

در مراسمی با حضور اعضای شورای دانشگاه سمنان، از عوامل تأثیرگذار در دریافت سند مالکیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تقدیر شد.

: به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، در جلسه شورای دانشگاه سمنان که با حضور هیات رئیسه و دیگر مسئولان دانشگاه برگزار شد  از عوامل تاثیرگذار در دریافت سند قطعی مالکیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تقدیر شد.

دکتر سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان در این جلسه ضمن تشریح اهداف پیش روی دانشگاه و پارک علم و فناوری، مسیر توسعه دانشگاه سمنان را از شاهراه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان دانست و دریافت سند مالکیت پارک دانشگاه سمنان را حاصل تلاش و پیگیری های شبانه روزی عوامل تاثیرگذار در این زمینه برشمرد و این اتفاق مهم را زمینه ساز پیشرفت شرکتهای فناور و دانش بنیان دانست.

دکتر داود مداح رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز راه اندازی پردیس هوش مصنوعی، شهرک تخصصی فناوری طلا، پردیس مشترک فناوری های خودرو، پردیس فناوری‌های نرم، مرکز نوآوری پست، خانه فناور امداد استان، اولین مرکز نوآوری صنایع خلاق، مرکز نوآوری سرخه، مهدی شهر و خانه محیط زیست، را بخشی از پیشرفت های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برشمرد .

در پایان مراسم از عوامل تاثیرگذار در دریافت سند مالکیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تجلیل و قدردانی شد.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -