طرح تابستان فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای دانش آموزان در حال برگزاری است

دوره‌های آموزشی تابستان فناورانه ویژه دانش آموزان سمنانی توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت‌های فناور در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر امین جانقربانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در راستای رسالت خود در ایجاد فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در آینده سازان این سرزمین اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات کارآفرینی و فناوری‌های نوین نمود و شرکت‌های فناور نیز با استقبال از این طرح پای کار آمدند.

دکتر امین جانقربانی افزود: با استقبالی که از دوره‌های آموزشی تابستان فناوران صورت گرفت، دوره‌های آموزشی کودک هوشمند، هوش مصنوعی، چرم خلاق، پرینتر سه بعدی، اسکرچ و اسکرچ جونیور، کارآفرینی، سواد مالی، نجوم و ستاره شناسی در حال برگزاری است .

وی افزود: علاوه بر ده دوره آموزشی، برنامه های گردشگری نیز برای کودکان و نوجوانان علاقمند و والدین آنها نیز برنامه‌ریزی شده است .

همچنین معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به ظرفیت بالای شرکت‌های فناور پارک  اشاره نمود و گفت: طرح تابستان فناورانه برای نخستین بار توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت‌های فناور کلید خورد و در ماه‌های تیر و مرداد اجرا می شود و در سال‌های آتی نیز اجرای طرح تابستان فناورانه را برای هدایت دانش‌آموزان و پر کردن بهینه اوقات فراغت آنها خواهیم داشت.

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -