افزایش ۵ برابری سهم پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تسهیلات اشتغالزایی

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از افزایش ۵ برابری سهم پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تسهیلات اشتغالزایی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ داود مداح با اعلام این خبر گفت : با پیگیری‌های مجموعه پارک علم و فناوری با اختصاص ۳۷۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی بند الف تبصره ۱۸ به شرکت‌های فناور مستقر در پارک دانشگاه سمنان موافقت شد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: شرکت‌های فناور متقاضی دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ از تابستان ۱۴۰۲ درخواست‌های خود را در سامانه مربوط ثبت نمودند و مستندات مورد نیاز را ارائه دادند.
داود مداح افزود: از میان شرکت‌های متقاضی، ۱۱ شرکت فناور شرایط دریافت تسهیلات را داشتند و با پیگیری‌های صورت گرفته موفق به اخذ تاییدیه ستادهای تخصصی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همچنین کمیته استانی بررسی طرح‌های فناورانه از اعتبارات تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ شدند .
رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به افزایش ۵ برابری مبلغ مصوب اعتبار در مقایسه با سال گذشته، گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ ابزار مهمی برای پایداری و توسعه اشتغال است و شرکت‌های فناور باید از فرصت‌های موجود برای توسعه کسب و کار به بهترین نحو استفاده کنند.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -