سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان معرفی شد

در آئینی با قدر دانی از زحمات دکتر فرشاد ورامینیان ، دکتر روح الله رفعی به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان در این جلسه هدف دانشگاه سمنان را تحقق شعار توسعه جامع دانش بنیان عنوان کرد و گفت : حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی یکی از ارکان مهم در این خصوص است .

دکتر سیف الله سعدالدین با اشاره به پنج اولویت وزارت علوم شامل شاگرد پروری ، مرجعیت علمی ، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری ، آموزش ، پژوهش و برون داد هدفمند و تولید خدمت ، ثروت و سرمایه از دانش   افزود : جا دارد  تمامی معاونت ها از جمله معاونت آموزشی  روی تک تک این موارد کار کنند .

دکتر سعدالدین جذب حداکثری دانشجویان از طریق کنکور و نیز جذب دانشجویان بین الملل را بسیار مهم برشمرد و افزود :  تکریم ارباب رجوع در بخش های مختلف دانشگاه ، خصوصا در حوزه معاونت آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیگیری امور باید بر اساس سلسه مراتب صورت گیرد .

دکتر سیف الله سعدالدین رضایتمندی و افزایش بهره وری را نیز یادآور شد و افزود :ایجاد و  افزایش رشته های جدید خصوصا بین رشته ای  و جذب حداکثری اعضای هیات علمی کیفی مورد انتظار دانشگاه است .

دیگر مسئولان و مدیران دانشگاه نیز در این جلسه دیدگاه ها و نظرات خود را در حوزه معاونت آموزشی مطرح و از زحمات دکتر فرشاد ورامینیان قدر دانی و برای دکتر رفعی آرزوی توفیق کردند .

 

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -