بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه سمنان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان جبهه مقاومت

 

 

أذن للّذین یقتلون بأنّهم ظلمواْ و إنّ ٱللّه على نصرهم لقدیرٌ

به کسانى‌که مورد جنگ و کشتار قرار گرفته‌اند اجازۀ [جنگ و دفاع] داده شد، زیرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند، و خداوند بر یارى آنها تواناست

بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی با کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع لبنان و در راس آن به شهادت رساندن سید الشهدای جبهه مقاومت و فرمانده دلیر حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان مجاهد همراه ایشان، خوی درندگی خود را نشان داد و کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ سران رژیم غاصب را به اثبات رساند.

این رژیم نامشروع که با شکست در غزه، به دنبال انتقام از جبهه مقاومت در لبنان است، از جنایاتی که در طول یکسال گذشته بر مردم غزه مرتکب شده است درس نگرفته و نفهمیده است که ریشه‌ جبهه مقاومت در اعماق زمین گسترده شده و تنه‌اش، مستحکم‌تر از قبل در برابر طوفان حوادث ایستاده و یارای مقابله با آن را ندارد و اکنون این رژیم نادان همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان دنبال می‌کند.

جنایتکاران صهیونیست این تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را آویزه گوش خود کنند و بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند. و این را بدانند همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

اساتید بسیجی دانشگاه سمنان هم قدم و همکلام با ملت بزرگ ایران، ضمن محکومیت اقدامات شنیع رژیم نامشروع صهیونیستی و با نصب العین قرار دادن فتوای جهاد رهبر معظم انقلاب که فرمودند «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند»، اعلام می‌دارند که از هیچ تلاشی برای حمایت از جبهه مقاومت و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی فروگذار نخواهند کرد.

 

 

والسلام علی عبادلله  الصالحین

کانون بسیج اساتید دانشگاه سمنان

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*