ارتقای چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان به مراتب استادی و دانشیاری

در هفدهمین و هجدهمین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه سمنان در دوره هشتم، چهار نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مراتب استادی و دانشیاری ارتقاء یافتند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : پس از بررسی پرونده های واصله، اعضای هیات ممیزه دانشگاه سمنان با ارتقای یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به مرتبه استادی و ارتقای سه نفر به مرتبه دانشیاری موافقت کردند .

دکتر رفعی افزود : در جلسات برگزار شده دکتر محسن شفیعی نیکابادی عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد ،مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان به مرتبه  استادی ارتقاء یافت .

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان افزود : همچنین در این جلسات با ارتقای دکتر مسعود قدس  عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر ، دکتر حمیدرضا مسلمی عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی و دکتر سعادت زیرک عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان  به مرتبه دانشیاری موافقت شد .

دکتر رفعی خاطر نشان کرد : دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 381 عضو هیأت علمی است که از این تعداد 54نفر با مرتبه استاد تمام  ، 145 نفر با مرتبه دانشیاری ، 161 نفر با مرتبه استادیاری  و 27 نفر با مرتبه مربی مشغول فعالیت علمی هستند .

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*