پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان به مراتب استادی و دانشیاری ارتقاء یافتند

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان از ارتقای پنج نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مراتب استادی و دانشیاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر روح الله رفعی با اعلام این خبر گفت :  دهمین و یازدهمین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه سمنان در دوره هشتم برگزار و در این جلسات با ارتقای دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان به مرتبه استادی و ارتقای سه نفر به مرتبه دانشیاری موافقت شد .

دکتر رفعی به ارتقاء یافتگان به مرتبه استادی اشاره کرد و گفت : در این جلسات دکتر محمد تجلی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی و دکتر عباس دیدبان عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان به مرتبه استادی ارتقاء یافتند .

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان افزود : همچنین در این جلسات با ارتقای دکتر حسن کوهستانی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی ، دکتر عادل عساکره  عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران  و دکتر آرام رضا صادقی عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی  دانشگاه سمنان به مرتبه دانشیاری موافقت شد .

دکتر رفعی خاطر نشان کرد :دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 381 عضو هیأت علمی است  که 52نفر با مرتبه استاد تمام  ، 137 نفر با مرتبه دانشیار ، 171 نفر با مرتبه استادیار و 27 نفر با مرتبه مربی مشغول فعالیت علمی هستند .

                                                                       

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -