دانشگاه سمنان میزبان کنفرانس بین المللی گردشگری راه ابریشم

در نشست مشترک رئیس دانشکده گردشگری با شهردار سمنان، جزئیات برنامه ریزی برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری در دانشگاه سمنان مطرح شد و دبیر اجرایی کنفرانس به تشریح فعالیت های صورت گرفته در دبیرخانه کنفرانس پرداخت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ،  رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان در این نشست با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری این کنفرانس گفت :  راه‌اندازی وب سایت کنفرانس، اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری کنفرانس، اخذ مجوز نمایه شدن کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و رایزنی با سازمان‌ها و موسسات ملی و بین‌المللی برای جذب حامی کنفرانس انجام و پیش نشست‌های مختلفی مرتبط با کنفرانس برگزار شده است .

 دکتر کاشیان با بیان اینکه دانشگاه سمنان و شهر سمنان در آبان‌ماه سال جاری میزبان کنفرانس بین‌المللی گردشگری راه ابریشم خواهد بود، از شهردار سمنان و مسئولین شهر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم بین‌المللی دعوت به حمایت و همکاری کرد.

سازمان‌ها و موسسات متمایل به حمایت و پشتیبانی از کنفرانس گردشگری می‌توانند از طریق دبیرخانه کنفرانس https://itcs.semnan.ac.ir حمایت خود را از این کنفرانس اعلام نمایند.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی