بازدید سرپرست دانشگاه سمنان از بیمارستان سینا به منظور بررسی زمینه های همکاری
به منظور هم افزایی برای سلامت دانشگاهیان نشست مشترک سرپرست دانشگاه سمنان و رئیس بیمارستان سینای سمنان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این برنامه دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان به همراه دکتر زهرا جاوید رئیس مرکز بهداشت و سلامت و دیگر مسئولان دانشگاه با حضور در بیمارستان سینا ضمن برگزاری نشست مشترک با دکتر اعرابیان رئیس بیمارستان از بخشهای مختلف آن بازدید کردند .
در نشست مشترک برگزار شده درباره ارائه تسهیلات و حمایت های تعرفه ای ویژه دانشجویان ، برنامه ریزی برای خدمات درمانی ویژه دانشجویان بین الملل و انعقاد تفاهم نامه همکاری بحث و بررسی شد .
در این دیدار که با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه دانشگاهی صورت گرفت، بر بهرهگیری از ظرفیتهای درمانی تخصصی بیمارستان سینا جهت رفاه حال دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان تأکید شد.
نظر دهید