دومین روز هفتمین کنفرانس شیمی‌کاربردی ایران به میزبانی دانشگاه سمنان در حال برگزاری است

دومین روز هفتمین کنفرانس شیمی‌کاربردی ایران با ارائه سخنرانی های علمی تخصصی در محورهای کنفرانس و با حضور اساتید برجسته شیمی از داخل و خارج از کشور و نیز اعضای هیات علمی و دانشجویان به میزبانی دانشگاه سمنان در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ برگزاری 19 سخنرانی شامل دو سخنرانی کلیدی ، 13 سخنرانی مدعو ، چهار سخنرانی از صنعت  و چهار سخنرانی به صورت آنلاین از خارج از کشور از جمله برنامه های این کنفرانس است .

دبیر علمی هفتمین کنفرانس شیمی‌کاربردی ایران ، برگزاری دو کارگاه آموزشی در زمینه باتری و دستگاهی ، بررسی راهکارهای علمی و صنعتی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری را از دیگر برنامه های این همایش دو روزه اعلام کرد .

به گفته دبیر علمی هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران، تصفیه آب و پساب های صنعتی ،  نفت، گاز و پتروشیمی ،  الکتروشیمی کاربردی و کنترل خوردگی فلزات،  کاربرد نانو فناوری در صنایع شیمیایی ،  شیمی صنایع معدنی،  شیمی و صنایع دارویی ، و  شیمی سبز و حفاظت از محیط زیست از جمله محورهای این کنفرانس دو روزه است .

دکتر نبی زاده ادامه داد : همچنین  باتری ها و پیل های سوختی ،  مدل سازی و بهینه سازی فرآیندهای شیمیایی ،  حسگرهای شیمیایی ،  کاتالیزورها و فوتوکاتالیزورها ،  جداسازی و فرآیندهای غشایی ،  پلیمر و صنایع پلیمری ،  ایمنی در آزمایشگاه و صنایع شیمیایی ،  فیتوشیمی (شیمی ترکیبات طبیعی و معطر) و  هوش مصنوعی در شیمی کاربردی از دیگر محورهای این رویداد است .

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*