به منظور رفاه و نشاط دانشجویان؛

دومین باشگاه بدنسازی دانشجویی در فضای خوابگاهی دانشگاه سمنان افتتاح شد

دومین باشگاه بدنسازی دانشگاه سمنان، ویژه دانشجویان مستقر در خوابگاه های این دانشگاه افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این باشگاه در در زمینی به مساحت 110 متر مربع در محوطه خوابگاه دختران (فرزانگان) دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه ها راه اندازی شده است .

دکتر اشکان جبلی جوان با بیان اینکه برای بهره برداری از این باشگاه  بیش از 450 میلیون تومان هزینه شده است  افزود : با افتتاح این باشگاه یک هزار و 400 دانشجوی دختر ساکن در خوابگاه فرزانگان می توانند از این باشگاه استفاده نمایند .

دکتر جبلی با بیان اینکه ورزش یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی دانشجویان است افزود: در سطح دانشگاه سالن های سلامت در خوابگاه ها فعال است و با برنامه ریزی های انجام شده بهره برداری از سالن های بدنسازی در دستور کار قرار گرفت که این سالن دومین باشگاه بدنسازی است که در فاصله کمتر از سه ماه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه سمنان افتتاح شد .

وی با بیان اینکه این باشگاه در تمام طول روز برای دانشجویان قابل استفاده است افزود : باشگاه های بدنسازی دیگری در خارج از خوابگاه ویژه دانشجویان فعال است که دانشجویان می توانند از |آنها استفاده نمایند .

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : دانشگاه سمنان برای افزایش فضاهای ورزشی دانشجویی برای رسیدن به سرانه کشوری تلاش می کند و حدود یک و نیم برابر دیگر باید به فضاهای ورزشی دانشگاه سمنان اضافه شود .

 

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -

فیلم ها