عضویت دانشجویان جدیدالورود تحصیلات تکمیلی (1403) در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و کتابخانه های تابعه دانشگاه

دانشجویان جدیدالورود مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا (1403) از این پس می توانند از کلیه خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و کتابخانه های تابعه دانشگاه استفاده نمایند.

دکتر روح اله خادمی رئیس کتابخانه مرکزی ومرکز اسناد دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ورودی 1403 دانشگاه گفت : کار دریافت اطلاعات دانشجویان جدیدالورود تحصیلات تکمیلی و اضافه شدن به نرم افزار کتابخانه عضویت دانشجویان انجام شده و بدین ترتیب دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی( کارشناسی ارشد و دکترا) می توانند از خدمات امانت و دیگر خدمات ارائه شده در کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه ( هنر ، روانشناسی و آموزشکده دامپزشکی ) طبق آیین نامه خدمات کتابخانه های دانشگاه استفاده نمایند.

دکتر خادمی افزود : شماره دانشجویی هر دانشجو به عنوان شماره عضویت دانشجو محسوب می شود . بنابراین هر عضو با مراجعه به کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه دانشگاه سمنان و با ارائه کارت دانشجویی می تواند از کلیه خدمات کتابخانه های مذکور استفاده نماید.

قابل توجه کلیه کاربران (اعضا) کتابخانه :

با توجه به اجرای دستورالعمل کتاب و جریمه های ناشی از تاخیر کتاب توصیه می شود جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در این خصوص، فایل دستورالعمل و آیین نامه امانت کتاب و جریمه ها توسط عضو مطالعه گردد.

فایل دستورالعمل و آیین نامه امانت کتاب و جریمه ها

فایل راهنمای تمدید کتاب (تمدید صرفاً غیر حضوری و توسط دانشجو قابل انجام است)

یادآور می شود که کلیه اعضای کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه دانشگاه (کاربران کتابخانه ها ) لازم است با استفاده از مرور گر google chrome  به آدرس Simorgh.semnan.ac.ir  و یا  سایت کتابخانه مرکزی (منوی جستجوی منابع چاپی و تمدید کتاب ) مراجعه نموده و با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان شماره عضویت و کد ملی به عنوان گذرواژه (پسورد) وارد پروفایل خود شده و وضعیت اطلاعات امانت ، تمدید و... را مشاهده و یا در صورت نیاز تمدید نمایند.

کاربران می توانند جهت اطلاعات بیشتر نحوه استفاده از منابع و خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و کتابخانه های تابعه (کتاب ، پایان نامه ، منابع دیجیتال ، درخواست سفارش کتاب ) به سایت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به آدرس https://lib.semnan.ac.ir مراجعه نمایند.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*