با همکاری دانشگاه تشرین سوریه؛

شماره 39 مجله علمی و بین‌المللی «دراسات فی اللغة العربیة وآدابها» منتشر شد

سی و نهمین شماره مجله بین المللی «دراسات فی اللغة العربیة وآدابها» از سوی انتشارات دانشگاه سمنان با همکاری دانشگاه تشرین سوریه منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سمنان، مدیر مسئول مجله «دراسات فی اللغة العربیة وآدابها» با اعلام این خبر گفت: شماره 39 مجله بین المللی و علمی «دراسات فی اللغة العربیة وآدابها» که از سال 1390ش / 2010م سوی دانشگاه سمنان ایران با همکاری دانشگاه تشرین سوریه منتشر می‌شود، در پایگاه اینترنتی این مجله به آدرس lasem.semnan.ac.ir منتشر شد.

دکتر علی ضیغمی افزود: این مجله بین المللی علاوه بر پایگاه رسمی خود در پایگاه‌های معتبر دیگری از جمله DOAJ, ISC ,SID , Magiran ,Noormags, Google Scholar نمایه‌سازی می‌شود و توانسته است از سوی پایگاه‌های علمی بین‌المللی مانند «معامل التأثیر العربی» وابسته به اتحادیه دانشگاه‌های جهان عرب در مصر و قاعدة البیانات العربیة “معرفة” / أرسیف کشور اردن نیز در چند سال پیاپی ضریب تأثیر بالایی را کسب کند.

شایان ذکر است، پژوهشگران بسیاری از دانشگاه‌های مختلف ایران و بیشتر کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، اردن، سودان، الجزایر، مصر، عربستان، اندونزی و… مقالات پژوهشی خود را به منظور ارزیابی و چاپ برای این مجله‌ی علمی پژوهشی معتبر ارسال نموده و از سال ۲۰۱۰ م تاکنون 39 شماره از این مجله از سوی انتشارات دانشگاه سمنان منتشر شده است.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مجله به آدرس (lasem.semnan.ac.ir) متن کامل مقالات این شماره و شماره‌های قبلی را مشاهده و دریافت نمایند و با ثبت نام در این پایگاه نسبت به ارسال مقالات پژوهشی خود به این مجله اقدام نمایند.

شایان ذکر است، مجله دراسات فی اللغة العربیة وآدابها اخیرا در پایگاه بین‌المللی دواج (DOAJ) نیز نمایه گردیده است.

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*