تعداد اعضای هیات علمی با مرتبه استادی دانشگاه سمنان به 53 نفر رسید

با اخذ مرتبه استادی از سوی یکی دیگر از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان ، تعداد استادان این دانشگاه به 53 نفر رسید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : در  پانزدهمین و شانزدهمین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه سمنان در دوره هشتم سه نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان به مرتبه استادی و دانشیاری ارتقاء یافتند.  

دکتر روح الله رفعی افزود : در این جلسات و پس از بررسی پرونده های صورت گرفته ، دکتر محمد حسین احسانی عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه سمنان، به مرتبه استادی ارتقاء یافت .

دکتر رفعی با بیان اینکه با این ارتقا تعداد اعضای هیات علمی با مرتبه استادی دانشگاه سمنان به 53 نفر رسید اظهار داشت : همچنین در این جلسات دکتر عبدالله عباسی عضو هیأت علمی دانشکده برق و کامپیوتر و دکتر پروین رفیعی نیا عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند .

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 381 عضو هیأت علمی است که از این تعداد 53نفر با مرتبه استاد تمام ، 143 نفر با مرتبه دانشیار ، 164 نفر با مرتبه استادیار و 27 مربی مشغول فعالیت علمی هستند .

گفتنی است ؛ علاوه بر اعضای قبلی هیات ممیزه در پانزدهمین و شانزدهمین جلسه  این هیأت دکتر فضلی  ، دکتر حسن پور و دکتر ناظم نژاد نیز به عنوان نمایندگان وزیر علوم حضور داشتند

 کلمات کلیدی
سمیه عبداللهی
تهیه کننده:

سمیه عبداللهی

تصاویر

 -  -  -  -

0نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

:

*