دوشنبه ٢٩ آبان ١٣٩٦
فرآیند ثبت درخواست محاسبات سنگين

فرآيند ثبت درخواست محاسبات سنگين دانشگاه سمنان

 

ابتدا وارد سامانه محاسبه تعرفه استفاده از سرویس محاسبات سنگين دانشگاه سمنان به آدرس hpc.semnan.ac.ir  گردید

 

1 ) پس از ورودبه این سامانه درخواست خود را با دقت و با توجه به نیاز خود برای انجام محاسبات نرم افزار درخواستی ثبت نماييد پس از تایید نهایی سامانه به شما شماره پيگيري خواهد داد،با این شماره پیگیری می توانید از وضعیت مراحل انجام در خواست خود آگاه گردید و یا این سرویس در خواست شده خود را تمدید زمانی یا ارتقا سخت افزاری دهید.

2) سيستم بر اساس تعرفه ذکر شده در بخش خدمات محاسبات سنگین وب سایت it.semnan.ac.ir   مقدار هزینه شما را محاسبه می نماید

3) پس از تایید توسط شما درخواست شما به صورت الکترونیکی به کارشناس بخش پژوهانه اساتید معاونت پژوهشی دانشگاه ( خانم مخلصی ) ارسال می گردد همچنین این کارشناس به صورت پیامک از درخواست شما مطلع می گردد و فرآیند شما پس از تایید و کسر از پژوهانه استاد راهنما توسط این کارشناس تایید می گردد. هم اکنون سیستم  پرداخت برای اعضای غیر هیات علمی راه اندازی نگردیده است و دانشجو فقط می تواند با هزینه پژوهانه استاد راهنما(دانشگاه سمنان) خود این سرویس را در اختیار بگیرد.

4) سپس درخواست شما به صورت الکترونیکی به  سمت کارشناس فناوری اطلاعات بخش محاسبات سنگین ارسال می گردد تا سیستم پردازش سنگین را با توجه به درخواست شما آماده نماید و این کارشناس پس از آماده نمودن آن به صورت ایمیل توضیحات اتصال به این سیستم را برای ایمیل ثبت شده در درخواست ارسال می نماید پس از آماده شده سیستم درخواست کننده به صورت پیامک نیز مطلع می گردد.

5) تمامی سوالات و مشکلات این خدمات به صورت ایمیلی net@semnan.ac.ir  پاسخ داده می شود و از مراجعه حضوری خودداری نمایید و به کاربرانی که به صورت ایمیل درخواست پشتیبانی می نمایند با اولویت بالاتر پاسخ داده می شود.

Copyright 2017 © Semnan University. :: It.semnan.ac.ir 
Net@semnan.ac.ir

کلیه حقوق این سایت به مرکز  فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان تعلق دارد.